воскресенье, 1 октября 2017 г.

Ժպտա…

Ժպտա… Հիշիր, որ ինչ-որ մեկին պետք ես: Հիշիր՝ ինչ-որ մեկը քեզանով է ապրում: Ժպտա, որովհետև ինձ ես պետք: Ոչ թե ասում եմ ասելու համար, այլ իսկապես պետք ես: Ժպտա, ու կփոխվի ամեն ինչ: Ժպտա ու մտածիր, որ ամեն ինչ այդքան էլ վատ չէ: Ժպտա, որ աշխարհն էլ քեզ ժպտա: Ժպտա, որովհետև Մարդ ես: Ժպտա, որովհետև իսկապես լավ ընկեր (ներ) ունես: Ժպտա, որ ես էլ ժպտամ: Հիշիր՝ կյանքը մի օր չէ՞ որ ավարտվում է: Աշխատիր ուրախ լինել: Փորձիր մտածել լավ բաների մասին: Փորձիր ու հաստատ կստացվի: Ամեն ինչին նայիր այլ տեսանկյունից: Ամեն մեկի մեջ տես միայն լավը  ու փորձիր այնպես անել, որ նա էլ քեզ նման լավը դառնա (հիշիր, որ դու լավն ես): Ես այդպես եմ   անում: Վստահ եմ՝ քեզ մոտ ամեն ինչ կստացվի, միայն փորձել է պետք: Դրա համար էլ ժպտա ու ամեն ինչ հաստատ լավ կլինի: Դու մենակ չես:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մենք միասին էինք ժպտում...

Անցյալում մենք միասին էինք անում ամեն բան, մենք ժպտում էինք միասին: Առաջվա սերն ու հարգանքը ներկա չտեղափոխվեցին: Կարծես թե քեզ բաց եմ թողել...