четверг, 28 сентября 2017 г.

Բոլոր հրաշքները կկատարվեն ամանորի գիշերը

Մտքերը՝ Եվա Բերբերյանի 
Տարին վերջանում է, սկսվում է նորը, ծնվում են նոր մտքեր, նոր երազանքներ, նպատակներ: Սպասում ես լավ լուրերի, հրաշքերի, հավատում դրանց և մտածում, որ հրաշքը կկատարվի ամանորի գիշերը, երբ դու անգամ չես էլ սպասում դրան: Ամանորի գիշերը ներիր նրան, ում հետ վիճել ես, և գուցե դա էլ լինի ամանորի հրաշքը, այն հրաշքը, որին դու սպասում ես: Գուցե այդ հրաշքը քեզ տա այն, որին դու սպասել ես վաղուց: Հավատա ու կլինի, հավատա ու այն սպասվածդ օրը կգա, կժպտա, կկատարվի հրաշքը ու դեմքիդ ժպիտ կբերի: Ամանորի գիշերը հեքիաթային է, ձյան փաթիլները մաքրություն են շաղ տալիս, և հրաշքը դարձնում մոտ, իրականալի ու անմոռանալի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Մենք միասին էինք ժպտում...

Անցյալում մենք միասին էինք անում ամեն բան, մենք ժպտում էինք միասին: Առաջվա սերն ու հարգանքը ներկա չտեղափոխվեցին: Կարծես թե քեզ բաց եմ թողել...